Jakiś czas temu odwiedziłam mnie koleżanka ze swoim synkiem, nasze pogaduchy niespodziewanie przerwało moje narastające uczucie głodu i niestety mdłości, które jeszcze mi towarzyszą mimo końcówki czwartego miesiąca ciąży! Prosząc o wyrozumiałość mojego gościa, przeniosłyśmy się do kuchni gdzie mogłam szybko przygotować coś do jedzenia no i tak oto prezentuję wam tuńczyka w sałatcce z kapustą pekińską…

Myślę, że Kasia w ostateczności nie miała nic przeciwko ;)

Składniki:

  • połowa z kapusty pekińskiej
  • puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1 pomidor
  • pół średniego ogórka zielonego
  • mała puszka kukurydzy
  • 1 czerwona cebula
  • sól, pieprz
  • 2 łyżki majonezu

Kapustę pokroic lub porwać pozostawiam do wyboru – kwestia gustu ;).

Cebulkę obrać i pokroić w paseczki, pomidora sparzyć, następnie obrać ze skórki i pokroić w kostkę, podobnie postąpić z zielonym ogórkiem.

Wszystko wrzucamy do miski. Dodajemy jeszcze wcześniej odcedzoną kukurydzę oraz tuńczyka, doprawiamy solą, pieprzem oraz majonezem, wszystko mieszamy i podajemu na stół!

