Tak proste rozwiązania bywają najlepszymi, szczególnie wtedy, kiedy się nie chce lub nie może poświęcić pewnym sprawą zbyt dużej uwagi. Tak jak u mnie w przypadku obiadu… chora, obolała ale głodna poczłapałam do kuchni żeby przygotować dla nas obiad, bo po trzech dniach w zasadzie głodówki, mój żołądek zaczął głośno domagać się  czegoś treściwego. Otwierając lodówkę zauważyłam, że w okresie mojej „niedyspozycji” niewiele w niej pozostało. A no tak, jak się obiadu nie robiło to wyjadali z maluchem wszystko, co było pod ręką a jest tzw. gotowcem i zaspokoi głód.

 No cóż… surówka, którą wam więc proponuję jest minimalistycznym odpowiednikiem Colesława 😀 Ma niezwykle delikatny smak… gorąco polecam, jest tania, szybka i smaczna – trzeba czegoś więcej?

 Składniki – porcja dla 2 osób :

  • 3 – 4 liście kapusty pekińskiej
  • duża marchewka
  • czubata łyżka majonezu
  • sól, pieprz

liście kapusty poszatkować drobno, marchewkę umyć i zetrzeć na tarce o grubych oczkach, dodać majonez oraz sól z pieprzem do smaku.

Smacznego!

