Rodzinka miała ochotę na coś słodkiego… a mnie czasu wciąż na wszystko brakuje, poratowała mnie mama podrzucając pomysł na czekoladowe naleśniki z bitą śmietaną. Są szybkie i smaczne – polecam!

Składniki:

  • 1,5 szklanki mleka
  • Ok. 2 szklanek mąki pszennej, minus 2 łyżki zabranej z jednej szklanki
  • 2 czubate łyżki kakao, u mnie decomoreno
  • 1 jajko, (jeżeli dodamy wodę gazowaną dodać jeszcze jedno jajko)
  • Szczypta soli
  • Saszetka cukru waniliowego, u mnie było 16g
  • Szklanka wody mineralnej gazowanej (można dodać by ciasto było bardziej puszyste ja nie dodałam)
  • 2 łyżki oliwy z oliwek

Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski. Mieszamy aż uzyskamy jednolitą masę. Jeżeli masa będzie zbyt gęsta dodać odrobinę wody aż ciasto zrobi się leiste.

Na patelnie rozlać oliwę z oliwek i rozgrzać, po czym wylać trochę ciasta.

Podałam z bitą śmietaną 🙂 Smacznego!

