Już kiedyś pisałam, że muffinki to zdecydowanie moja ulubiona błyskawiczna przekąska, zakasałam więc dzisiaj rękawy i w ciągu 15 minut zrobiłam ciasto i nadzienie. Tym sposobem mieliśmy z mężem dzisiaj pyszną przekąskę do popołudniowej imbirowo – miodowej herbaty. Polecam te mufinki są idealna jak dla nas. 

Składniki na nadzienie:

  • 350 ml soku Przecierowego typu KUBUŚ, ja użyłam marchwiowo-pomarańczowgo
  • 2 łyżeczki cukru
  • opakowanie budyniu waniliowego

Nadzienie przygotowujemy tak jak trzeba zrobić budyń z tą różnicą, że zamiast mleka używamy soku z Kubusia w proporcjach, jakie podałam wyżej. Nasze nadzienie należy wystudzić. 

Składniki na ciasto:

  • 1 i o,6 szklanki mąki pszennej
  • 0,6 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • szczypta soli
  • 0,5 szklanki wody
  • 0,5 szklanki jogurtu naturalnego, wychodzi ok 1 kubeczka jogurtu 150g
  • 0,3 szklanki oleju
  • 1 łyżeczką aromatu pomarańczowego

W jednej misce łączymy wszystkie suche składniki a w drugiej mokre. Do składników mokrych wsypujemy składniki suche i całość mieszamy łyżką lub mikserem na małych obrotach.

Do formy muffinkowej wlewamy po łyżce ciasta, po czym nakładamy czubatą łyżeczkę budyniu i całość przykrywamy ponownie ciastem… załanczam zdjęcie…

Piekarnik nagrzewamy do 190 stopni i wkładamy nasza formę na około 20 – 25 minut.

Smacznego!!!

